Tempodag

Nu har vi vart på klubben och kört lite moment ur LK1án, var ju tänkt att jag skulle börjat på rallyn, men kände rätt snart, att lära in ny moment ingen ideé..  För på plan fans en bassäng, å som ni vet älskar Midas bassänger, och speciellt när en står gapande och skrikande matte i andra änden av plan -.-
Riktigt sån där kvav värme var det också, så att Midas lyckades hålla kontakt ens en minut var stort! Vi ska absolut inte klaga på värmen, nej, nej men det stör lite för oss ibland faktiskt! ;) Midas lyckades också få en liten pojk att gråta, då barn också är något det bästa han vet och mamman till pojken lyfte fram honom så han blev såklart kysst i hela ansiktet, Kysst = slafft/slajm/tappanappen, men efter kallsupen som förmodligen ungen fick, så vågade han sig fram å klappa igen :) Klump hund ♥ Efter det tog vi och powerwalkade hela spåret !! joho men, det gjorde vi, Midas fick va i spårlinan så han hade kul, upp och ner, fram och tillbaka ett och ett annat bad i dikena hans också med. Behöver jag till lägga att jag har en helt slut råtta snarkande intill mig ? ;) Nu lagar jag lite käk, gubben kommer väl snart, sen ska vi kika bort till Erkki på en kvällskopp! Hade gott så hörs vi imorgon :)
 
 
how to make a gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0