Kära dagbok

Men hej, det blev ingen skott träning igår. Istället blev jag och Peter första bär hjälp till Erkki, som äntligen flyttat till Lidköping :D Värmen var kvav och upp på tredje våning -phu- Men gratis träning tackar man ju inte nej till :) Så snart har man ännu en kaffe kompis i stan :) Nu börjar det närma sig Lördag, och det betyder Gatebil !! Thjoohoo :) Vilka mer ska dit ? för er som inte kan åka, så lovar jag foto i mängder (y) Jobbet idag på morgonen gick som en dans, allt känns så mycket lättare nu -underbart- Och imorgon är det dax för mig och Midas igen :) Denna gången tävlar vi i Götene, om vi nu hittar dit vill säga :P Hare gott alla ni för det ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0