Mål 2012

Ofta blir jag irreterad av att ingenting händer, att jag bara står och stampar på ett och samma ställe. Så nu ska saker ta tags i! Jag vill ut och tävla och i år ska vi debutera:D
 - Appell spår 1 ! (y)
Vi ska vara med på det flesta träningstävlingar
 - och vi ska starta en hoppklass i agilityn! Så ser vårat mål ut för i år! Jag kommer förmodligen plusa på mer under tiden men just nu som jag känner så räcker detta! Måste ju börja någonstans!

Men hur ska jag göra? Anmäla mej till typ appellet och få press att träna dit, eller träna tills allt känns 100% och sedan anmäla.. hmm jag får ta mej en kort funderare för nu får vi sätta fart :)
Sen söker jag en plats säker hund å träna ihop med, nån som har ?



Kommentarer
Postat av: Nadine

Tack haha ja han är gör go. Har en plats säkert hund. och känner flera andra också. vill du ha konstruktiv kritik och uppsatta mål hjälper jag dig mer än gärna! :)



Kul att ni är på G! ;)

2012-01-10 @ 00:18:44
URL: http://allyouwanted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0