Ljusare tider

Vad ljust det börjar bli ute nu :) förra veckan vid morgonpromenaden var det bäcksvart och nu, Ja, det kändes som om klockan var närmare nio än sju :) Härligt att det går mot ljusre tider (y) Helgen har varit kanon! I lördags var vi å käka med Micke o Ida på Roma, hemskt otrevlig personal men maten var dock god, sen for vi hem och kollade på Johnny English 2 :) Haha rolig film kan jag lova! Söndagen gick mestadels åt tvätt och städ -.- Men tog mej allt en härlig promenad också med Fluffy <3 Peter var så snäll och fixade mitt avgasasystem som verkligen hade sett sina bästa dagar! Nu hörs vi inte längre och jag behöver inte va orolig å tappa det heller :) Idag står inget speciellt på shemat har ju jobb brist denna veckan, men ska försöka va så flitig som möjligt ändå :) Å jag ÄLSKAR min man <3 Ha de gott och Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0