Snöbus

Jobbet idag kändes så tröttsamt. Dock var min prestation på bättre topp, men huvudet har inte alls vart med. Trött efter helgens håll igång med fester, hund och bilfix, plus en dålig natt med lite sömn... Men nu har vi precis vart ute och busat rejält i all snö! Midas är för härlig, upp och ner hit och dit, djup dykningar, volter, jaa helt tokii :D Som de flesta rottisar är i snön, men jag vågar nog påstå att min är snäpet lyckligare än alla andra vid denna årstid ;) Ska snart värma lite glögg och försöka hitta en bra film att somna till ikväll, sen bara försöka dra igenom resterande två veckor gör snabbt, tills det äntligen blir lite julledigt (y) Längtar något enormt, och snart är det också slut på Midas vintervila, börjar bli lite halv segt å inte göra något, men nyttigt för honom det är det. Och framför allt för mig! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0