Hjulafton

Ja idag i stan är det Lidköpings motorfestival, Hjulafton, mitt inne i centrum, allt från lådbilsrace till riktigt dragracing, uppvisningar av alla de sorter! :) Jätte kul, och det tycker alla andra också, det är helt fullt, knöck, smockat, går knappt röra sig bland alla folk, lite tråkigt man ser ju inget, får bara höra och lukta ;) Detta året kommer jag gå fram med Midas, gör bra miljöträning och han älskar verkligen allt och alla min lille plutt ♥ så kommer bli skojsigt! 
Hoppas kunna sträcka mig över och ta lite bilder åt er som inte kommer hit. Senare på kvällen är det efterträff för oss bilnördar, dock väldigt sent, så får se vad man orkar. Men vi har ju också gåhemtävling på jobbet, så det kan ju ske mirakel och bli en ledig Fredag, jaa man vet aldrig! (y) Bilderna nedan är från igår, min underbara hund med bokstavskombination :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: P

Illgooo :) <3

Svar: Du är <3 :)
Ronja Svensson

2012-08-16 @ 09:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0