uppdate

Yä yä.. I know, dålig uppdate. Men här kommer en resume!
Fredagen, enbart slapp och lite packning för Gatebil. Hade också en date med Erki o Jennie på Donken, som avslutning på kvällen. Ja då var det Gatebil. Seriöst!!? Jag blir tårögd så fort jag ser Cossysarna :D Fy fasiken, det näst bästa på hela 2011!! Underbart! Hur mycket rök och gummi som hällst (y) Fullt på drag hela dagen! glömde ju dock min mobil hemma så ha inga kort "/ Men ska försöka lägga upp lite från Peters när jag får tillfälle :) Midas var lycklig som fick vara hos Jennie hela dagen <3 Väl hemma var det bara mys i soffan. orkade inte göre ett smack!! Söndag, ? var nog bara hemma, syster och Jennie var här en sväng. Har ju startat en liten loppis här hemma ;) Nu ska all gammal skit ut lixom. Går och små fixar lite varje dag. Hel kul tycker jag :D

Nu är Midas anmäld också till sitt efterlängtade MH (y) Fick en plats i sebastians kennels grupp, se den 15 Oktober kör vi :D Lite pirrig, men mest kul !!
Jo nu har jag nog hittat en ny lilla syster till Midas, har läst och läst och just nu har jag kommit fram till Cane Corson (y) DDB´n är för loj. Peter kommer nog bli mindre glad då det blir ännu större och ännu mer dregel, he he men va fan! Helt såld! :):)

Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: Mela

Sååå fina :)

Ska ni skaffa en te eller e de bara " drömmar " ? :)

2011-09-14 @ 08:25:51
URL: http://skrottensstory.blogspot.com
Postat av: Svar

Det blir en till när vi flyttar till landet :)

2011-09-14 @ 10:17:00
URL: http://illgooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0