Mår så jävla dåligt "/


I Lördags kväll hackade det in sig i en person på min facebook. En person som hade en tråkig kväll och bestämde sig för att förstöra mitt liv"/ Det första var att lägga ut en bild på ett ultraljud, tagga Peter och skrev att vi skulle ha barn "/ Han hade bytt mitt lösenord också, så jag kunde inte gå in och ta bort det heller. Många av mina vänner skrev grattis :S Fick också tusen sms som ifråga satte varför? Men tråkigt att vännerna inte såg att på ultra ljudet var det ingen bebis. Hackaren hade gjort tabben och missat att magen var tom. Sen så satt han och skrev med mina vänner på chatten, skicka kommentarer bland annat att jag ville ligga med min tjejkompis pojkvän :( Sen vräkte "jag" ur mej över hundra elaka kommentarer på folks statusar och bilder"/ Många tog bort mej som vän direkt, men hackaren tyckte väl synd om mej så han skickade vänförfrågningar till jag vet inte hur många men alla som heter mohammed o mahcmod på FB "/ Som jag än idag sitter och raderar!! Är lessen också på mina vänner på ett sätt som tog bort mej och ringde och skällde på mej, att ni kan tro seriöst att det var jag ?? :O För jag skulle aldrig göra något sånt, trodde ni visste det... Peter chattade med Hackern via FB och fick tillslut tillbaka lösenordet. Han var grymt dryg och avslutade med att han skulle nu gå vidare till nästa person! "/ Tackar er som taggade mej och försökte förklara att mitt konto var kapat den kvällen... Men som  om det inte var nog med det så kapade han bloggen och skrev inlägg "/ Sen kapade han min mejl och skrev iväg att jag tyckte det var okej med Kamphundar och skit till skk! Jag har förklarat och allt är väl frid och fröjd så. Det är polisanmält. Men han kommer aldrig åka fast! Men i övrigt då? Jag känner mej så jävla kränkt! Någon tog över mitt liv, jag hade inte någon som hällst kontroll över det som hände "/"/ Hans nöje knäckte mej verkligen... Min underbara helg, blev bara så kass! "/ Vågar man ens ha kvar FB,Bloggen eller Mejlen?
Lösenord är bytta, Har gjort så att det inte går logga in på fb från någon annan dator än hemma.. men seriöst räcker de?

Kommentarer
Postat av: Maria

Bamsekramar till världens goaste Ronja!!

2011-10-31 @ 10:25:27
Postat av: Svar

Tack världens bästa Maria <3

2011-10-31 @ 13:52:36
URL: http://illgooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0