Utfyllnad

Alla hundägare får gärna kopiera och skriva i era bloggar, men då ska jag fan ha addressen så jag får kika ock! 

Finns miljontals månadsgrejjer så jag tänkte ta skriva lite om hundar. Du skriver en per dag i en månad.

Dag 1. Varför har du hund.
Dag 2. Din hunds positiva egenskaper
Dag 3. Din hunds negativa egenskaper
Dag 4. Din hunds bästa vänner
Dag 5. Din hunds bästa leksak
Dag 6. Din hunds bästa intressen
Dag 7. Din hund ogillar:
Dag 8. Din hund gillar:
Dag 9. Vad kan din hund för trix
Dag 10. Vad har du för raser och varför valde du dom.
Dag 11. Vad blir din nästa ras
Dag 12. Din hunds namn och dess betydelse
Dag 13. Ett minne med din hund som får dig att le.
Dag 14. Säg något ni ska prova på, göra som ni aldrig gjort förut.
Dag 15. Din hunds låt - som beskriver den bäst
Dag 16. Din hund som valp
Dag 17. Din hund som unghund.
Dag 18. Din hund som vuxen.
Dag 19. Din hund som gammal
Dag 20. Din hunds bästa godis
Dag 21. Ett bus som din hund har gjort
Dag 22. Din hunds första semester
Dag 23. Din hunds första tävling.
Dag 24. En sjukdom din hund har haft.
Dag 25. Din hunds foder.
Dag 26. En ny gammal bild på din hund
Dag 27. En ny bild på din hund
Dag 28. En bild på din hund som gör dig glad
Dag 29. En bild på din hund som visar er kärlek
Dag 30. Beskriv er relation till varandra.
Dag 31. Vad är det allra bästa med din hund!

Kommentarer
Postat av: Nadine

Ajja bajja jag kom på den sjävl å du var ju tvungen å skriva till mig om du fick sno listan, men nu är jag väl snäll då!

2011-12-01 @ 00:37:11
URL: http://allyouwanted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0