Hann allt med lite träning

Strax åka på jobb, men hann allt med lite träning på planen utanför :) Körde mest linförighet. Och om jag får säga, han blir mer och mer säker, lixom vet vad som är rätt och inte. Vi har utvecklats något sjukt tycker jag, om man får skryta lite ;) Det trodde jag inte för ett år sen då jag typ ville strypa den där damp hunden !! Ha ha visst han är fortfarande rätt omogen och löjlig emmelanåt, men mer utanför själva träningen, han vet när det är allvar och inte :)  Laddar upp en liten film imorrn, tills dess får ni nöja er med  "rast" bilder :) Älskar min Klump ♥
Ja vad säger man, sådan matte sådan hund :)
Som sagt, ibland blir jag förbannad på´n men ...
Jag vet att det byggt upp det vi har idag, Jag vet att att vi alltid kommer ha varandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0