We did it again

Ja igår for vi iväg till Götene där nästa cup skulle hållas :) Nadine, saiko och lille Ru var med och hejja :) Fick som vanlig tur starta först :S Men det gick fint :) Jag flumma bort mig dock lite grann och kunde väglett honom mer. Sedan fucka det upp sig på slalomen som drog på sig tidsfel, tror som så eftersom slalomen var typ i slutet var han redan trött. Men som sagt inget disk och en 4é placering :D !! Seriöst, vi var på "ny" klubb och hunden "var kvar" hos mig ändå wiii :) FRAMSTEG!! Vilken glädje han har på plan, det roligaste han vet !! Han strålande massor min solstråle, fast regnet öste ner över oss :) Å vad glad jag är !! Lycka !! Tack Nadine för du var med och filma och stötta ♥ Väl hemma hade älsklingen som vanligt myst till det och brak midda (y) Börjar bli lite av en ny tradition -me like- :) ♥ Idag ska vi till klubben med gänget, bygga gemensam bana och träna lite :) Midas kommer bli gööör glad, ännu mer skoj, två dar i rad !! Nu ska jag jobba på, filmen lägger jag ut snart.

Kommentarer
Postat av: P

Stolt över mina älsklingar <3 <3

Svar: Du är underbar <3<3
Ronja Svensson

2012-06-14 @ 15:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0