Tänker

A nu har jag tänkt till ännu en gång, kors i taket ! :) Har ju länge sagt att lilla syster till Midas kommer när vi flyttat ut på landet, men igentligen varför måste man bo på landet ? Det finns inga måsten eller hur ? Det blir lättare som sagt och öppna dörren när det är dax för pinkeriet och bara sparka ut hunden, men om man då tänker på den sociala biten.... Om valpen växer upp i stan får den vänja sig vid så mycket nyttigt. Folk, bilar hundar, buller, koppel ja allt från första stund. Om man nu bor på landet med valpen är det ju klart man åker iväg för miljöträningar, men det blir ju inte varje dag lixom. Jag menar, vilken bra grund man skapar för valpen, det blir ju ett måste vänja sig vid det. Så om man tänker så, så äre faktiskt ingenting som stoppar :) !! Visst det kan bli lite trångt, men finns det hjärterum ja då finns det stjärterum ♥ Hade inte tänkt att motionera hundarna inne ändå ;) Är så sjukt valpsjuk så det inte är sant !! Jag vill ju inte vänta i all evighet, Midas måste ju också orka fostra valpen med mig ♥  Så nu ska jag bara övertala pojkvän, samla ihop pengar och hitta en bra kennel (y) Sambon är nog det minsta bekymret, men det andra är som synd är inte lika lätt som det låter... "/ 
Och i övrigt då, jag har sagt upp mig från städjobbet. Men blev kvar som vikarie. Känns bra, känner mig fri :D !! WIIIE !!

Kommentarer
Postat av: Maria

GÖTT Ronja!! =D Ses imn <3

2012-06-12 @ 16:05:28
Postat av: Nadine

Klaga inte, jag ska klämma in tre hundar i en etta! :) Är helt hundra procent säker att får hunden det den behöver så ska den hålla sig lugn och vila/sova/äta i lägenheten å inget annat :)

Puss!

2012-06-12 @ 18:58:37
URL: http://allyouwanted.blogg.se/
Postat av: Svar

Maria: Ja underbart :)Ja det hoppas jag <3



Nadine: Du har så rätt så :) Kan jag låna 15000 av dej? :)<3

2012-06-13 @ 08:59:09
URL: http://illgooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0