Midsommarhelgen

En fantastisk trevlig Midsommar hade vi :) Och jätte tur med vädret också, var bara på sennatten det drog in några skurar, men vad gör det när man är under tak. Bara mysigt (y) Kvällen innehöll god mat, mycket skratt och skoj, potatiskastning och en hel del alkohol och dans :) Så en Midsommar ska vara. Och denna Midsommarn var lite specieltt också för det var exakt ett år sen, på samma plats, samma tid  det blev min och Peters första Kyss ♥ Jag tog första steget och kysste honom rätt upp och ner! hehe hade ju väntat länge på att fegisen skulle ta steget men inget hände så ja jag tog tag i saken, Inget jag ångrar då vi sedan den dagen alltid varit tillsammans ♥ Underbart ♥ 
 
 
Dagen efter var vi så duktiga så vi åkte ut och hjälpte till och röjde, det var ingen höjdare direkt när huvudet dunka och magen var orolig och plocka halv fulla ölburkar "/ usch haha! Men när man väl hade gjort det så mådde jag bättre :) Men inte min svage man, han låg hela dagen i soffan ;) jag också, typ sympatibakfylla med honom :P Men rätt mysigt ändå :) Senare blev det en skräckis med Sahlis, Ida och Teddy slappt och gött!
 
 
Söndagen var det städ och tvätt som vanligt och så var jag och fika med Farmor ♥ Och på vägen hem svängde jag in hos Pappa och Gittan med :) Titta på deras "nya" altan, nya rottingmöbler ny matta och allt :) Skit fint !! Jag vill också ha hus!! Men snart så :) ♥  Och på kvällen var det såklart Tacos med mina grabbar ♥ Ha en bra dag nu alla, och drunkna inte "/ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0