tanken har slått mig

När jag tittar på bilderna från igår så slogs jag av en tanke, fy jävel hunden har växt ännu mer !! :O Och dom jag inte träffat på ett tag säger det också! Han ser ju propertionelig ut men i size XXXL, jag har nog aldrig sett en högre, längre Rottis än Midas :O När ska han sluta växa ? Lasta in han i Peters bil igår som är en v70, och Midas får inte plast om han inte ligger tvärs över ytan :S lixom hans labbar hänger utanför annars! Hur ska jag någonsin kunna skaffa en "normal bur" som är delad ? hum, blir osäker nu att han ens får plats i min 945 på ena halvan. Snälla dumma hund sluta väx nu, snälla!
 
På tal om något helt annat, jag och Midas ska börja Rallylydnad i September, vi kom med :) Thjoohoo, så nu vet jag vad som komma skall! Jätte glad för detta :) dock inte på klubben utan denna gång blir det under -Min hundinstruktör- Dom håller till på Skogshyddan som ligger lite utanför stan. Kan vara kul med lite nytt också :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0