Uppdate

Uppdate från Söndagen
Började med en tripp till nya köpcentret, fast än att jag jobbar där så har jag inte vart runt omkring och tittat. Köpte en filt till Midas, som han kan ha i sin bilbur och ett par tunna handskar som jag kan ha när jag tränar för å inte få massa hundslajm på mig, detta inhandla jag på Harald Nyborg sen lite annat smått och gott på Rusta, skit roliga affärer tycker jag, alltid något nytt man kommer ut med :) Peter var mindre road dock hehe men snällt av han å följa med ändå :) Sen åkte jag och träna på klubben, solen värmde lika mycket idag så jag hade en väldigt loj hund intill mej, var rätt mycket folk där ute med, så kan väl inte säga att det var det mesta aktiva träningen vi gjort. Få en loj hund att jobba och hålla frutrationen inom sig är inget bra lixom! Allt blir bara fel! Men gjorde det enkelt för oss och körde det vi var allra bäst på och sen hem. Tvätta och städa lite och så var det dax för tvätt av bilen. For upp till Pappa och Gittan i Råda, fick hjälp av Fanny som också var där och den blev faktiskt väldigt ren och fin :) Brukar slarva ( ingen idé att tvätta när den ser ut som den gör ändå, men efter våran "styling" i Lördags så var det kul ) Så åkte där i från med en skinande bil :) Hemma mötes jag av älsklingen som vart ute på en premiär tur med hojen (avundsjuk) så lagade vi tacos och mös en stund. Hade tänkt vara hemma resten av kvällen efter de, men med tanke på vädret började det krypa i kroppen så ja iväg igen :D Packa hunden och for förbi Ida och Sahl, Teddy var där med grävaren och utökade deras parkering så blev kvar där ett tag. Och så drog vi upp till vårat favorit ställe Brackelund. Gick en härlig svettig promenad i skogen och njöt, jag och klump iaf, Peter tyckte nog det inte var så trevligt ;) Hemma tittade vi klart på filmen Rio vi påbörjat igår kväll, söt film men var inte så bra som de sagts. Det var min Söndag det :) Full rulle är härligt!!
Idag (Måndag)
Jobb, jobb, jobb, men nu hemma, ska ta tag i damsugarn och sen åka och handla lite missat sen storhandlingen. Ikväll blir det grillning uppe i Råda -trevligt trevligt- Ha en bra dag så hörs vi sen! Hej hopp!
Mer soliga bilder från Lördagen (hans tunga är verkligen enorm) !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0