Fredagen den 13onde

Otursdagen! Har jag märkt av den ? Japp, precis som vanligt! Förmodligen för jag tänker extra mycket på att snart händer det något.. Midas har något gojjs som fastnat i halsen så han går och raschlar "/ Han har fått ben nu så hoppas det drar med skiten han försökt äta upp! Var på klubben och träna med, gick skit!! Han dundra in i mig stenhårt, lyckades dock stå upp med gjorde förbannat ONT :( Han var allmänt mycket hanhund, sprang iväg från inkallningen och sniffa och bara la döv öronen till!! Inte fan skulle jag heller velat lyssna på en förbannad matte! Men så är det. Älskar honom ♥ Dom har inte ringt från jobbet jag sökte heller, har ringt men inget svar så antar jag inte fick det ? Å Frustrerad, det som kändes som mitt! aja.... Hejråå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0