Rallylydnad

Var skit kul igår :D Rallylydnaden kommer verkligen bli våran grej :) Bra kick för kursstarten den siste (y) Midas var så jävla duktig! Var hela tiden med mig, fast det krylla av hundar och annat skoj, han var riktigt tränings sugen idag, ville bara ha mer och mer :D Och innan träffen så komendera Nadine oss i linförheten och hon tyckte det såg skit bra ut förutom våra halter, men va fan, nu sitter vänstersvängarna och allt det andra i varje fall :) Thjoho! Rikigt glad för vår framgång! Nu ska vi bara ut och tävla också ;)
Idag, SJUK :( täppt i hela andningssystemet "/ Var ju bra imorses på PW´n men sen lixom allt föll samman, kan nog bli att jag går hem lite tidigare idag, för det är fan ingen höjdare att sitta och tjöta i telefon och låta som en gås! Ja lite synd om mig faktiskt! Och nog med gnället, nu ska jag jobba vidare Hejråå
 
trött, nöjd vovve
 

Kommentarer
Postat av: P

Ni är bäst! :) <3 Tänker pårej <3

2012-09-14 @ 09:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0