Tårta !

Denna dagen börjar lida mot sitt slut. Efter jobbet kom Ida och gratta Midas med paket :) Det är bland det roligaste som finns att öpnna (slita,riva,förstöra) sedan är ju innehållet bara en bonus :) När P kom hem fick han sin Tårta och oj vad det rann i hans mun innan han väl fick smaka, och så var det över på 5 sek ;) Glupsk, det är han :) Sen blev det lite mer paket öppning & lika uppskattat det :) Sen har vi tränat och vart på en jätte långis, så jag hoppas han vart nöjd med sin dag min lille gosse ♥ Nu ligger han i soffan, snarkar och fiser något kopiöst, konstigt ? ;) Imorgon är det en ny dag, och då jobbar jag mitt första rikitga pass på nya städ jobbet (y) taggad och spänd. Önska mig lycka till, och Midas tackar så hjärligt för alla gratulationer han fått ♥ Bilden föreställer en tårta ;) med klumpens favorit delikateser på :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0