Så jävla BRA

Ja nu är jag på jobbet, så passar på och skriver lite medans jag väntar på samtal. Dagen började med träning på klubben., och tycker det är så jävla surt att jag inte kan filma eller har med mig någon som gör det! Ni anar inte, han går så jävla bra !! :D Ska försöka få ut gubben i helgen och ge han den uppgiften :) Idag hade jag också med mig en pärm med olika skyltar för Rallyn vilket gjorde det mycket lättare för mig och planera, annars kan det lätt bli väldigt improviserat och rörigt. Men som sagt idag var han sååååå jävla DYR!! ♥ Underbara töntklump ♥ Och i slutet fick han bralla av sig den energin som fanns kvar och ja... vad ska jag säga ? Haha damphunden min ;D ♥
Det är sånt här jag behöver just nu när resten inte riktigt funkar för mig, Ja och gubben såklart som skämmer bort mig :) ♥ Han finns alltid där ♥
 
Tjötweilern :)
 
 
Filma hans brallryck, haha !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0