Nytt försök

Så ber jag om ursäkt ( Igen !!  ) Haft alldelsen för mycket å göra, och kul är väl det :) I fredags så blev poängställningen mellan mig och niofyrafem 1-0 :) Den körs igen och allt funkar bra :) Väldigt nöjd må jag säga, och helt problemfritt gick det också, det ska ju alltid vara något som krånglar, men hee (y) Lördagen inledes med sovmorgon ända till 8á eller ev nio :)
Utvilad och nöjd efter älsklingens lyxfrukost for jag till klubben. Bevaknings/sök hundarna ? Hade ställt upp lite plattformar, rör och annat skojsigt som vi provade. Hela tanken bakom allt var att jag ville se om Midas skulle vara osäker på deaa ny saker och hur han skulle hantera det, men som vanligt så har jag världens mest självsäkratse, nyfiknaste hund, så ingen match för oss :D Körde där efter lite ställande, läggande, och avslutade med platsliggning, och denna gånge med störning från tränande hund på andra sidan plan. Han låg nästan 20 sek innan han fick för sig och vara med det andra ekipaget, men han stanade och kom tillbaka efter tillsägelse och jag börja om. så efter 200sek var jag nöjd! Det var ju försa gången med störningen och när jag sa till honom så var det typ som om hans blick sa, ja just det, jag glömde av mig. sötnöt :) ♥
Efter lyckad träning iväg och handla till kalaset, hämta sedan Peter som var och ställt hojen på vinterförvaring... Japp vinterförvaring.... nu är sommarn slut. Men är vädret som det är idag och vart i hela helgen ja då gör det inget :)
Resterande lördag bestod av att Midas åt världens godaste chokladmuffins med papper och allt på från bordet :] 
-cpejävlalångnäsadumhund- som tur var såg jag inga biefftekter, men man blir ju lite rädd. ( tur han är stor. i kroppen mena jag ju då och inte i maten, men det är han ju det med. ) På kvällen var vi i Vinninga hos Jennie och Fredrik, ( känns fortfarande konstigt att byta ut ett namn sådär ) men så är läget och vi hade gör trevligt :) Korven var också med och tiggde, slajmade, bråkade, flåsade, hällde ut vatten, ja som valigt när han kommer dit ;) Hade i varje fall trött hund sen när vi kom hem :) Skönt, Tv mys med mannen i mitt liv ♥ avslutade den Lördagen.
Söndag. Jag fyllde 25 !! Hela 25år!! Gammal tant för fan :O :( haha ne jag har ju redan livet jag vill ha, så jag åldras gärna :) Skulle legat kvar för Peter skulle komma med frukost på sängen men jag var så jädrans kissenödig, låg och led ända in i det sista men sen vart jag ju tvungen och springa upp. Men vi gick till sängen tillsammans sen ändå :) Han hade fixat frukost, roser och paket :D ♥ Paketet innehållde en as flaching bilstereo :D Wihoo nu sliper Midas höra mig sjunga varje gång vi åker bil. Nu spelas det istället vacker, hård musik :) Lycklig! ♥ Tack världens bästa älskling!! :) 
For på Rallylydnaden, gick as bra, vi hade lika kul denna gång och kände oss bäst när vi åkte hem :) Sedan besod dagen av smörgås, kaffe kladdkokoskaka, grädde och saft, familjen, paket och allt annat trevligt som hör ett kalas till :) Tack för uppvaktningen, fick massa roligt bland annat en klippning av mamma :) Och Midas fick ju också såklart ;) Han trodde nog att det var han som fyllde år, att alla var där bara just för han ;) #knäppegohund 
Kvällen, Film, Johan Falks nya, den var kanon den, ni måste se den, spänning hela tiden :) Nu ska jag avsluta lite fint och tacka för mig, jag hade verkligen en kanon helg !! :)
Oj vad inlägget blev långt, men fördel med er som tycker det är jobbigt å läsa så mycket, ni kan ju faktiskt avsluta :D och har ni läst ända hit, ja då betyder det att det jag skrivit fångat er, det har varit intressant så ännu ett poäng till mig ;) Have a nice start på nya veckan alla ni, Hejrååå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0