mek och bakning

Efter jobbet tog jag musiken i öronen, traska framåt stan i det goa soliga vädret, handla lite på vägen och bara njöt av dagen :) Träffa Cornelia också, hon jag jobba med inom städet,  Skit kul :) Vi hade mycket å prata om, jävla häxa till chef hade vi ju ;) Sen hemma så bakade jag och Midas en kladdkokoskaka :) Tänkte bju på den på kalaset, den smaka bra enligt Peter iaf :) Så det kör vi på. Kul och va husmor ibland :) Sen drog vi till garaget, Peter hade  hittat ett ok från en 240, det passa men slangen räckte inte "/ Surt! Så fick sätta ihop allt och rulla hemåt igen. Men som tur var efter lite dragande i kontakter och vänner så visa det sig att garage grannen hade ett :D Så kvällen idag är räddad :) Ska ut och käka med jobbgänget på lunchen idag fira in våran helg och våran grymma insatts denna vecka :D Ni vet, jag hade ju en svacka där i början men sen släpte allt och blev så bra det bara kunde bli :) goooooood! Hörs senare hejrå!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0