Måndag en solig Måndag

I förra inlägget uppdatera jag ju er om helgen men glömde helt av dagen idag :O Typiskt mig, för det har faktiskt hänt en del. Jag har fått nya arbetstider resterande oktober 10-16.30. Vilket betyder, massa tid på morgonen till å träna hund :D starta med den omtalande PW´n, tog lite kaffe drog till klubben och körde ett as grymt Rallypass! Var lite mörkrädd först och var rädd att en älg skulle äta upp mig (älgjakt nu) Men inget hände :) Istället hade jag världens gladaste mest taggade hund intill mig. Övade "sitt framför" få ett rakt sittande och jobba med bakbenen, körde "tysken" och övade tajta vänstersvängar. Av 10 getingar, 10 getingar :D !!  och som om inte det räckte... Himlen var alldelses rosa och fin, vi såg solen gå upp. Tillsammans satt vi på alltanen för en pause, njöt av livet och våran insatts och våra framgångar jag och min vän ♥ (tårigaögon) livet är underbart ♥ så här vill jag alltid leva ♥ Hemma sen städa jag och fixade, gick sedan en omväg på 2 km till jobbet för ville ha mer frisk luft ;) Kan inte få nog. Ont i fötterna men jag kör på ändå, jag är lite knäpp.  Nu ska jag jobba på, ha en bra dag !! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0