Detta visste ni inte om Midas

  • Midas äter ALLT, verkligen ALLT utom kokt och stekt ägg, rätt knäppt att han hellre föredrar t.ex sallad och persilja framför det lixom ?
  • När klumpen hör en bil som låter lite extra eller han tjutande bromsar tror han det är jag, fast jag håller i andra sidan kopplet just då xD
  • Midas kan öppna fönster och dörrar, så har special lås hemma :]
  • När vi åker till, klubben, mamma, ida, Jennie, garaget, Saleby, Brakelund, Badstället, Pappa ja då kan man knappt köra för han snurrar runt som en idiot där i bak, det är jhu så kul!
  • När jag kommer hem möter han mig alltid med sin älskade Kong i munnen och rottismorrar grovt. Det blir en förstärkning av ljudet genom kongen också hehe så låter rätt brutalt men sött :)
  • Ropar jag massage kommer han och ställer sig med räva mot mig och vill bli kliad över ryggen :D Han stryker sig som en katt :)
  • Att jag inte en enda natt har sovit utan Midas sen han kom ♥
  • Midas har många favoriter, sjävklart mig och Peter med sedan kan ingen slå Morbror Teddy :)
  • Prasslar man med en påse, speciellt en rostbrödspåse kommer Midas i galopp, nämligen så att varje gång Peter gör frukost får han en fryst skiva, som tydligen är en favorit ;)
  • Får inte Midas mat exakt när han ska ha, så står han och skriker på oss ;)
  • Varje kväll precis när jag lagt mig, så kommer Midas lunkade och sätter sig vid min sida. Vi myser lite och säger godnatt till varandra ♥
  • Teddy snusar, Midas hatar det, han rynkar på hela näsan om man håller fram det. Men lägger man snusen på golvet framför honom ska han ändå gräva och ha sig på den ? han kanske vill döda den ;)
Det var ett litet urval av hans ideer :) Finns nog tusen till  Min pucko hund ♥
 

Kommentarer
Postat av: P

Underbar <3 <3

Svar: Du är <3 <3
Ronja Svensson

2012-10-02 @ 11:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0