Snacka om å klaga

För ett tag sen hade jag grov pannikångest till att jag knappt hade något jobb alls! Bekymrad över hur ekonomin skulle gå ihop, satt och räkna och räkna dagarna ut och in. Hade svårt och sova på nätterna och var mest deprimerad. Och nu då, för mycket jobb "/ ser bra ut på kontot, man sliper bekymra sig om ekonomin. Men resten då ? min fritid, min sambo och hund och vänner. Är helt död i både huvud och kropp !! Orkar inte vara glad eller ta för mig och göra saker. Jobbar dumma tider som sena och tidiga mornar på helger. Helgerna som alltid varit min "fristad" slapna av och  bara ha det gött. Nu är det 6-dagar i veckan fullt ös medvetslös !! Jag mena är det värt det? Fan vad jag klagar, men kan det aldrig bli lagom ? Som sagt jag hoppas innerligt att jag finner min rutin och inser att läget är som det är så ångesten försvinner! Nu är jag inne på pass 2 och här blir man iaf glad av att komma till jobbet, kollegorna är lite wild and crazy så här på en Fredag :) Ska också försöka bli på humör jag och, ser iaf fram emot kvällen (alltså efter pass 3 då) för då ska min iphone igång :D Och jag ska bara mysa ner mej i soffan med min lilla familj!! ♥ Får ta vara på den tiden jag får, och vara glad för det ♥ Hejja mej (y)

Kommentarer
Postat av: P

Hejja dej! <3 <3 <3

2012-05-11 @ 09:27:55
Postat av: Ronja

:D <3 <3

2012-05-11 @ 09:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0