Hunddagis

Peter och jag ska iväg en sväng i Juni, borta i ett dygn och lille Midas kan inte följa med "/ Har kollat lite med vänner och så om någon kan tänka sig komma hem och umgås och gå ut med honom. Men ingen kan eller så litar jag inte till 100 på dom. Han är lixom mitt allt och är dampig och klantig. Så nu ringde jag ett hunddagis som har jätte bra rykte. Hon var trevlig att prata med och priset var inte heller så farligt. Kan vad bra å ha en passning till Midas annars också, om vi nu ska på Gatebil och så i sommar. Jag fick komma och titta imorgon hur det såg ut och så, känns bra men nu när jag lagt på fick jag världens ångest !! Lämna bort Klump över natt och allt "/ Tänk om han rymmer tänk om han tror att jag lämnar honom för gått... Hoppas det känns bättre efter vi vart och tittat, annars blir jag hemma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0