Här kommer hela helgen

Fredagen
Jo varför jag var lite pirrig och nervös.? Jobbintervju, men fick ingen alls bra känsla av det, dom verkade så torra och stela, inte alls min stil - hoppas dom inte ringer och säger att jag fick det. Får man önska så?
När Peter kom hem spontan ringde vi på en lägenhet ;) Har tittat på den flera gånger på blocket och suktat, och när P kom med förslag på å åka å titta så ja, vi for iväg med en gång :D Lägenheten fanns i gamla Hasslösa skola! Gör FIN stor rymlig, gamla trägolv, hästar utanför, Brackelundsplan bara några meter ifrån, men ändå kändes det  fel. Man kände sig iaktagen av grannarna så fort man klev in och när vi stod i trappuppgången hörde vi precis vad grannarna sa och så. Det kommer ju inte funka när vi har en ADHD Midas ;) Men det var kul att åka och titta, man kände sig lite av -vuxen- :) Sen blev det mys hemma med min lilla familj ♥ och kinamat :D Flera år sen jag åt det och det var lika väl smakat som sist :)
Lördagen
Efter jobbet !! -pust och stön- !! Utställningen i sparbankenarena :D Peter jag Ida och Sahlis drog dit. Vackra hundar överallt. Jag var typ tokig! Skulle ha den och den och den, ja och så vidare ;) Sen ville jag också ha med mig alla valpar hem -naaaw, stora öron, stora tassar, snubblar omkring- ♥ Midas var med och spatsera stolt omkring, flirta en hel del och med dom vackra rottistösera ;) sniffade på alla godsaker och ben ur stånden med såklart, skulle han få välja skulle han tagit med sig allt ihop hem :) Men han fick ett gör stort ben iaf och en klöveväska också :) Har redan andvänds massor (y) På kvällen var vi hos Sahl och Ida och grilla, massa härligt folk med goa skratt :) Precis som vanligt !! :) Tack för det (y)
Söndagen
Städ, tvätt !! Sen drog Peter ut på hojtur  och jag tog klump och Teddy å forde till Sjövik :D :D !! Härligt väder solen värmde och Midas plaska, simma runt som en tok :) Tänk när man själv snart kan hoppa i - snälla sommaren skynda på! Jag vill också ha lika kul som min vovve -
Tog en sväng förbi Farmor och på hemvägen tog en fika och prata skit :) Saknat henna så, måste fixa mer tid till henne! Och nu är jag hemma ♥ Ska inte göra ett skit bara va.... Och se till så inte Midas kväver sig med sitt eget ben han prompt ska svälja för stort -.- Hare mina vänner! :)
Midas fina väska :)
Älsklingen och Erki :)
Och mammas badpojke ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0