Varför?

Glömde skriva en sak igår, eller rättare sagt jag ville förtränga det "/ När vi var på väg hem från träningen mitt inne i stan (laglig körning) Så kastar sig en gubbe på cykel ut i mitt körfält :O Jag tvär nitar och parerar åt vänster och det var precis att jag fick stopp!! Doch ramlar gubben in i min bil (fick något sorts anfall) Jag blev liv rädd,  för på vägen ner slog han huvudet i min bil. Bilden jag hade framför mig var typ, nu spräckte han skallen :S Peter rusade ut och hjälpte honom upp. Som tur var hade allt gått bra. Han var klar i huvudet och kunde stå upp och kunde själv resa sin cykel upp. Vi sa till honom att inte cykla mer,(med tanke på vad som hänt, om vad som kan hända i framtiden) men han skulle minsan iväg ändå.. -.- Phuu tur allt gick bra, och tur jag fick stopp. Hua!! Var väldigt skakis resten va den kvällen!! Jävla gubbe till å skrämmas så! Kunde nästan tro han hade döds längtan! Tur jag inte var själv heller, eller ja klart jag hade klarat det ändå men gör skönt med min stabila, starka man intill! <3 :)

I natt har jag knappt sovit ett skit ? Låg bara och tänkte på allt runt omkring, och grov ångest till att idag var helgen slut. Och på morgonen möttes man av snö :O WTF var kom de ifrån :O Varför just nu! ? Inte ens denna gång blev Midas glad. Men nu tittar solen fram och skiten smälter bort! :D Jag vill ha sommar, jag vill ha shorts, jag vill grilla, jag vill ha sommarnätter (varmt leende) Nu ska jag jobba på, efter jobbet blir det hundträning med syster (y) Å måste bara få med att idag saknar jag Peter EXTRA mycket, av ingen speciell anledning alls, bara är så idag <3 Längtar till ikväll :)




Klumpifer i världens sämsta bur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0