Stress

Jag vet! Minst sakt otroligt dåligt med uppdatering om allt. Men det här med å ställa om klockan är inte min grej! Sen är det fullt ös på jobbet! Pressen är otrolig!! När jag går från jobbet så har jag med mig stressen hem. Kopplar aldrig ifrån det. Hua... (hoppas det ändras snart) Sen ska Peter iväg imorgon på service i Alingsås, å jag har ångest för å sova själv m.m Fasiken, vi har inte sovit utan varann sen vi träffades :O Inget jag tänker göra heller efter det! Som sagt mycket nu, ska få ihop vardagen. Midas blir dock inte åsidosatt. Han får va med Peter nu på dagarna och när jag kommer hem kör vi träning (y) Fast jag verkligen inte har lust å träna så glömmer jag allt "jobbigt" när jag väl tränar! Så det är nyttigt! Speciellt när min klump är så duktig :) Nu vet ni läget å jag kommer tillbaka :)



Tur han finns min prins när allt blir svårt <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Du fixar det här Ronja -du är ju bäst ju <3

2012-03-27 @ 15:33:02
Postat av: Svar

Tack underbara du <3

2012-03-28 @ 11:40:24
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0