rise and shine

Ibland känns det väldigt dystert å mörkt "/ Man går igenom dagarna som en robot, man gör det man ska jobbar, sover, äter! Man glömer av att leva! Ta vara på varandra, skratta, unna sig å må bra. Hur dystert det än verkar vara måste man resa sig upp se utanför bubblan, le, le åt det man har! Det gör gott för själen. Livet ska inte styra dej. Du ska styra livet! Jag försöker verkligen! Försöker resa mej upp varje dag. Men det räcker inte. Nu ska jag resa mej upp, sopa av dammet och gå framåt! Det ända som kan stoppar mej är jag själv!



Kommentarer
Postat av: Peter

Du är den som får mig lycklig <3 Finns alltid här för dig, du betyder allt. Älskar dig <3

2012-03-29 @ 09:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0