Kalabalik

A blev inte så mycket bloggande igår. Jennie och Erki var hemma på kopp :) Jennie hade även med sig kläderna vi betällt från Bonprix :) Relativt nöjd, men jackan är nog någonting jag får lära mej andvända. Har ju bara svarta jackor och denna har faktiskt färg :P Men snygg (y) Annars var kvällen lugn och mysig (y) Idag äre Fredag hela dan tjalalalala :D Underbart, idag är det jobb (som vanligt) sen blir det solning och sedan... röj hemma "/ Jag har lyckats vända upp och ned på allt i garderoberna. Lixom hittar inget allt bara puts väck vilket leder till kalabalik på mornarna! Och i all stress imorses har jag också lyckats dra ner gardinerna i sovrummet :O Vilket också ledde till att jag såg, eller rättare sagt inte såg ut!! Måste putsa fönstrerna (BORING) Så idag blir det röj för våren ♥ Sen ska det tränas med klumpifer ♥ å bara ta vara på det härliga vädret denna ûbber goa Fredag ♥ Uppdate you later!


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 <3 <3

2012-03-23 @ 09:26:46
Postat av: Svar

<3 <3 <3

2012-03-23 @ 09:54:40
URL: http://illgooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0