Gårdagen

Ja igår for vi till klubben, Började värma upp med en skogspromenad i lerspåret "/ Sedan körde vi Agilityn. Orkade inte plocka fram några hinder utan körde på det som redan fanns. Istället för å köra ett moment i taget som vi alltid gör innan vi kör en hel bana, gick vi på bankörning direkt. Däck, säck, slalom, däck. Jag placera Midas rätt nära och gick iväg  till andra hindret  sa kör och hunden körde jävlari mej .. efter säcken sa jag slalom och vilken överaskining :O Hunden direkt dit och körde en felfri snabb slalom, Alltså det räckte jag sa hindrens namn så va han där och jobbade som en tok! Glädjen han hade i banan har jag aldrig sett förrut :O hans min typ skrek: mamma, mamma säg vart jag skaaa nu jag är såååå laddad! Ge mej meraaaaa! :D:D Underbara hund! Körde sedan banan två ggr till och det gick lika bra de:) Vad har hänt? (överlycklig) <3

Gick vidare till andra planen, körde lite inkallning och platsliggnig. Han var lite loj och var mest fokuserad på godiset. Men va fan, hunden hade ju precis kört en klockren omgång Agility! :D <3 Älskade hund, du har gjort min motivation på topp igen <3 Du är mitt allt <3

Sedan åkte jag och Peter till Vinninga, Käkade god mat, och så beställde jag och Jennie lite kläder, å bra att ha från Bonprix :) Kul med vårhandling (y) Väntar spänt på paketet :)
Ikväll är det myskväll. Underbara helg, du är så välkommen så <3 Massa kvalitetstid med mina grabbar <3 Och sen blir det nog en hel del rolig träning :D Hare gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0