Agility

Hej på er :) Igår kväll var vi hos mamma och titta på Gladiatorerna och mös. Hälsade på mammas nya kisse också, gör söt :) vill också ha!! Men får vänta tills man flyttar till landet. Tänk vad mycket jag har å se fram emot :D Underbart!! idag har jag och Peter gjort 745'an vår fin, så gott de gick i varje fall! Den behöver en rejäll rubbing och polering, så det står härnäst på schemat. Drack en kopp med pappa å Gittan och alla dom andra som var där och :) Riktigt gött väder idag, man lixom inte vill gå in, fast tvätt och städ gör ju sig aldrig själv dock, men nu är det också gjort! Jag och sambon är ett jäkla team (y) Så agilityn, väldigt loj hund idag, men har ju blivit en del det sista och de är han ju verkligen inte van vid. Men han gjorde det han skulle och hade kontakten så jag är nöjd, fick bara minska slalomen lite, det blev förmodligen för mycket för den lilla hjärnan ;) Peter var med och tog kort och filma, men för nu får ni nöja er med korten, tills jag lagt in allt på datorn. Ha en bra kväll för nu ska jag smälta tacosen (mumma)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0