Taggad

Halloj! Efter jobbet städ och förberede maten. shoff shoff. Var och handla en sväng och sedan iväg till klubben :) Byggde upp en lätt bana, men snabb och gjorde det svårare genom att sätta slalomen precis efter tunneln ( tunneln = Speed ) Så jag verkligen fick honom att stanna upp innan och gå in och jobba i lugnt tempo mellan pinnarna.
Det gick bra, stanade upp såpass ibland så jag till och med satte honom ner och klappa om honom så han riktigt fick kommer ner i varv.
Slalomen gick bra, men jag får fortfarande vara extra visande på slutet då han gärna spårar ur, i början är inga problem :)
Förra tävlingen gick ju slalomen inte alls bra, men det är igentligen mitt fel, jag stressar !! Så avslappningsövningar till mig också, vore något.
Sedan vårat andra problem är ju framåtsändningen, nu byggde jag upp en rätt lång hoppserie på 4 hinder. Stanna honom framför, gick till slutet och la en godis så han såg, gick tillbaka och sa kör, han körde på medans hans huvud var vänt mot mig, haha han såg ut som en uggla, men det gick fint en då :D
Bra träning, avslutade med lite lydnad på andra planen. Sen hann jag titta på Nadine och flocken en snabbis, oj vad Ru har utvecklats :) Ska bli kul att se dom på tävlingsbanorna framöver. Hejja er !!
Hem och käka och sedan packade vi iordning för morgondan, knöckande in min bur i v70ín fick fälla säterna och ställa den åt andra hållet xD Men det funkar iaf :) Avslutade dagen med bollkastning och skogspromenad ♥ 
 
Idag har jag en plan, en taktikt, men kommer förmodligen bli som vanligt, improveserar genom hela banan :D Lite pirrig, och jätte taggad !! Så önska mig lycka till, för idag är det FINAL :D Vad som än händer är vi vinnare (y) Så länge vi har kul och mår bra :) Nu ska jag jobba, sedan stressa hem och fara iväg, hejrååå :) 
 
Brallemanen i mitt liv 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0