Sol och bad

Igår, motion i Dalängsskogen, Solen stekte underbart. Körde lite lydnad på fotbollsplan efter. Kör stenhårt nu på å lära in stanna från grunden igen. Det svåra handlar på om mitt tålamod.. att inte öka för fort! Men nu börjar jag inse "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" (y) Sen skulle jag igentligen åkt hem och vilat då min underbara migrän smögs sig på men, Det blev skallgång efter en schäfer som försvunnit i Norra Härne, alla har säkert redan hört om Nala. Usch. hade det vart min hund så hade jag haft pannik, så det var självklart att jag ställde upp! Tyvärr fann vi ingen vovve, inte ens ett litet spår efter henne. Måtte hon komma tillbaka snart! Håller alla tummar jag kan! Väl hemma låg jag mest i soffan och led - jävla migrän- Älsklingen mådde också dåligt så vi hade lite sjukstuga hemma. Men idag, soliga Torsdag :D ♥ Jag mår fint :) Tyvärr inte min älskling som är hemma idag "/ Men hoppas han orkar luncha med mig sen iaf :) ♥ Idag ska jag bada !! Har lovat Midas det så nu får jag faktiskt hålla de! :) Kanske kidnappar med mig hans flickvän Nova också :) ♥ Vi får se, njuta av vädret kommer jag göra vilket fall som helst ! Lövely! Ha en fin dag alla ni 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0