Min helg

Vart börjar jag ? Kommer knappt ihåg vilken ordning händelserna vart så gör det lätt för mig. Helgen har innehållit : Grillning, Hundträning, Långpromenader, God mat, Film, Mys, Bilfix och godis. Som det låter en underbar helg ♥ Men trotts allt detta, en ångest som ligger och tynger mig -.- Kan inte dirket säga vad det gäller mer än att det handlar om ett av jobben, har blivit behandlad som piss. Och ska nu ta mig orken att konfrontera detta "/ Det har bara varit så energikrävande .. Inget jag vill fortsätta med -USCH- Så det är vad som står framför mig idag. Och jobb såklart :) Ikväll kan det ev bli Midas och min första skott träning på klubben, ser ja fram emot :) Hare gott alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0