Jag lever

Har hänt lite av en chock i familjen, tråkiga besked som kommit inpå och drabbat dom som allra mest skulle behöva slipa det "/ Går inte in på vad som hänt just nu. Men väldigt ledsamt och därför har jag inte haft någon motivation att blogga "/ Men om jag försöker bortse från tragedin så kan jag ju skriva mer om min helg, det som har vart bra, det som har lyft upp en.
Fredagen: Jobb och jobb, och emellan var jag i garaget å greja och hann träna lite med klumpen ♥ Mös till det med min familj i soffan innan jag kröp i säng, sängen var grymt efterlängtad denna dan kan jag lova!!
Lördagen: Peter fick efter mer än 8 månader ta sin första öl :) Vi hade en rolig trevlig kväll med nära och kära. Vi var framme på Crusingen en sväng och sedan nere på klubben och festade loss. Väl hemma hade nog gubben drukigt lite för mycket ;) Så blev en lång natt på toaletten som sällskap <3 Men vad gör det igentligen, han måde "bra" inga smärtor what so ever i njuren :D (lycka) Bara en undersökning kvar, sen hoppas jag han är "klar" både för hans och min skull, om man nu får vara lite ego ?! Jobbigt och behöva gå och vara orolig över sin andra hälft  ♥
Söndagen: Vakna upp lite halft bakfull, men tog snabbt tag i städningen så den var gjord. Sen for vi  ut till mamma och firade henne på morsdag ♥ :) Lite sent men så går det när ingen har tid. Det blev grillning, och premiär grillning från våran egna gris, smakade så bra så! Känns bättre att äta kött som man vet kommer från en lycklig gris, som får gå ute och böka och riktigt grisa ner sig, och inte någon som står i en trång box dag ut och dag in. Trevlig kväll var det som avslutades i soffan men en bakfull sambo ♥
Ja det var en kort genomgång, men nu finns det ett litet hum om vad jag gjort :) Idag är Peter uppe i Avesta på PPF och bromsar e30ín :D Håller alla tummar, att det håller! Sen skiter jag i hur många hästar som kommer ur den, jag vet ju att den kommer vara lätt mycket grymmare än vad den var föra sommaren :D Så lycka till älskling ♥ Nu ska jag jobba, hare gott alla ni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0