Finalen

Extremt svår bana, hela 18 - 19 hinder, skarpa svängar, högsta höjden, otroligt varmt och för en gällande start i finalen var man tvungen att strata agility klassen också.. Det betyder disk i båda klasserna ;) och vi var inte dom ända, endast ett ekipage tog sig igenom banan :P Så samanfattningsvis, hmmm vi var inte så jävla dåliga ändå :D Vi hade nog också roligast eller ja Midas hade roligt då han bestämde sig för att ta tunnlarna några gånger och besöka sekeriatet plus hälsa på linjedomarna och självklart fick sig huvudomaren  en puss också ;D Jo en tunnel gallopera han bort med xD ( fjant/brallhund ) Jag bara skrattar åt det, hur kan jag bli arg ? med det stora smilet och bakbenen under magen när han for omkring ? :D ♥ För det är väl så det ska vara när man tävlar, man ska ha kul ? ;)
Som sagt hindrerna var för höga för Midas, han fick ta i som en idiot, fick inte upp fart tillräckligt för att taxera över, så drog på oss ett antal vägran, slalomen var längre än längst, så blev för mycket jobb för att hålla konsentrationen förn. Men i övrigt, ja han var bäst ♥
Efter starterna kom domaren fram och sa, - ja detta är ju inte direkt någon ras jag brukar se i denna sporten, och jag har nog aldrig sett en så glad hund heller Bra kämpat -  ;D Min underbara klump hund ♥
Avslutningsvis - Vi tog oss till final, vi fick en bra erfarenhet, vi har tävlat, och vi hade kul !! :D Inget kan slå det :D
Å tack Peter för du var med och hejja och stötta och skratta åt oss ;) PUSS 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0