Dunderklumpen

Igår kom syster och Homer hem på kaffe. Medans jag gjorde storkok på köttgryta, som smakade underbart :) Ibland lyckas jag, har en del dolda talanger faktiskt. Sen åkte jag och Peter iväg med Midas till klubben. Allt gick fantanastiskt :D Var hundar som träna på stora planen och skällde och stoja men klump höll sig vid mig hela tiden och var väldigt taggad på att träna och träna ännu mer :D Peter var snäll och tog massa kort som ni ser nedan :) ♥ Nu tänker jag inte träna ett jota mer innan tävlingen. För då kan det bli fel och för höga förväntningar. Så nu får det gå som det går (y) Hoppas på bra om inte annat att vi kommer ha roligt :)
Idag, åhhh :@ Vill bara radera denna morgonen!! Så frustrerad. Känns som man slängs runt som en vante på pass 1. Ingen lyssnar, ingen frågar om det går bra, ändrar hela tiden rutiner m.m Det man ska göra hinns knappt med "/ Skit när man försöker kombinera två jobb!! Och ikväll ska jag dit igen -.- 
Men som sagt allt blir bra tillsut, och när man kommer hem emellan har världens bästa sambo som alltid fixat kaffe och skrivit söta saker till mig :) Kan man annat än å smälta då ? Bli glad och varm ♥ Och min lille dunderklump (Dunderklumpen är hans nya namn, enligt mamma) Varje morron promenad med honom får man sig ett gott skratt, idag skulle han promt ha koll på alla skator i luften, och såg då inte vart han gick, och gick rakt in i ett träd :´D Haha vad paff han blev, han fick nog inte ont, men snegla väldans surt på mig när jag skratta som en idiot :) Min klant grabb det ♥ Ne nu ska jag jobba. Men ni får ha det så bra, så ska jag också ha detta :) Hejråå !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0