suck

Hejsan! Idag är man inte stark.. Jag är inte bakfull men oerhört trött. Är ju van att lägga mig vid nio halv tio och igår kom jag i säng vid tolv, men vi hade trevligt och god mat! :) Tack Maria för du drog ihop detta :) ♥
Idag, ja vad ska ske ... Jag tror jag tar och lägger mig i sängen drar täcket över huvudet !! Dålig dag i allmänhet !! ska bara jobba x-antal timmar innan. Skiter i det mesta, humöret upp och ner !! :( Ne, jag är inte bitter.
 
En öl fick det bli, kanske tre ..
 
 
Ronja å Maria pose ;)
 
 
En halva av gänget :)
 
 
Ser mest ut som en spya, men gott vare :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv - och nästa gång Ronja får du stanna kvar och partaja med oss som blev kvar framåt småtimmarna ;)

Svar: Ja absolut! :)
Ronja Svensson

2012-07-11 @ 22:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0