Sitter och försöker

planera lite semester "hitta på" Vad jag ska dra ut mina grabbar på i sommar :) Ja hitills är det rätt mycket som ska få plats på våra två veckor ;) Inget är ju bokat än, roligare att vara spontan å bara dra iväg, men något hum om vart man ska åka måste man ju ha. 
 
 - Ullared sova över i stuga
 - Sjön, sova tält :D
 - Gränna, Visingsö åka remmalag :)
 - Gatebil !! (y)
 - Kålmården, blir på vägen till Gränna
 - Liseberg med gänget :)
 - Å massa bad å sol !!
 
Vad ska ni göra på eran semester ? Är det något man måste göra eller besöka som jag helt missat? I vilket fall så kommer jag ta vara på varje dag och njuta av livet  med mina kära ♥ Vare sig vi drar i väg eller bara är hemma ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0