Morgonträning

Efter frukosten begav vi oss i väg till klubben :) Eftersom vi åker till Liseberg idag vill jag åka hemifrån med gott samvete, att hunden fått den motionen han behöver för å må bra. Sen fixar syster dom vanliga kisse-promenaderna (y) Iaf, körde upplet, Medans jag springer och lägger ut leksakerna sitter hunden och skriker !! Han älskar det verkligen :D ( som allt annat ) Han jobbade på bra men lite, lite för snabb. Typ efter tredje gången har han varvat ner och gör allt klockrent. Allt har med rutin att göra. Och upplet är ju inget vi kör så ofta, men skulle jag välja å träna mer dagar i veckan, ja då är vi nog bäst !! ;) sedan gick vi och lattjade lite på agilityplan :) À-hindret är Klumpens nya specialité :D härligt med framgångar! Nu ska jag göra mig klar för massa karusell åk :D Ha en bra dag, det är ju Fredag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0