Helgen

Väldigt dåligt med uppdateringar på helgerna, men det är helt enkelt så att jag har för mycket skojsigt att göra, eller så är det som vanligt att Blogg appen krånglar :@
Det har iaf varit kanon (y) Fredagen var det iväg till Skara med Teddy och besiktiga hans bil, som näst intill gick igenom, var på hemvägen förbi Mc-Konsult där Teddy provsatt en hoj han blev kär i, -han ska bli hängis på Cults- Jag provsatt en med som jag också blev kär i :) Drömma, det får man.(y) mys sedan hemma hemma med mina grabbar ♥
 
 
Lördagen startades med jobb som gick galant -kors i taket-, efter det, solning (njöt jävel, varje muskel i kroppen slapnade av ) Sedan kom Midas flickvän Nova, han blev eld och lågor, hans Nova, helt för han själv :D Dagen innhöll massa motion, lek och bus och vi besökte även Ringen där opelklubben körde -för övrigt knappt några som körde alls- Men vovvarna hade det skoj :) På em lämnade jag tillbaks Novisen, Midas hade lite sorg där ett tag "/ Får skaffa en egen till han snart tror jag :)
 
 
 
 
Sen var det E30 bus :D Åkte många mil, och var en vända bort mot Läckö med :) Tänk att man kan ha så roligt, att smilet kommer med en gång så fort man sätter sig i bilen (y) Underbart !! Och att se sin älskling ha så kul, ja det är guld värt ♥ Efter, ( väldigt trötta efter allt buller å avgaser ) Slog vi oss ner i soffan, Teddy anslöt också med sin påse öl! ;) Kollade roliga klipp och satt och skratta en stund! Teddy drog vidare.. och ja, man kan väl säga att vi typ deckade efter de, Jo vi vakna till en gång då Eric Lillstorch Potäta Andersson kancka på i världens fylla xD haha galning !! :) men trevligt.
 
 
 
 
Söndagen bestod av, ja ni vet vad.. men lite hundträning hans med och en kopp blev det hos Ida och Micke. Och vet ni dom har införskaffat sig en liten, liten söt kisse :`) Den hittades i deras skjul under massa ved, så var ren tur att dom hitta henne. hon är nog bara ca 4-5 veckor så nu matas hon ur nappflaska en tid SÖÖT ♥ :) Så det var min helg, uppdate mer snar bye bye !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0