Badskum(t)

Nu börjar mitt tjat igen, Tisdagar, dessa jävla Tisdagar !! Så nu är det färdig gnällt ;) Som sagt igår var det en bakdag :) Sedan lagade jag och älskling mat, Lax :) Väldigt underskattat, skulle kunna äta det varje dag - påriktigt - Sen var Teddy hemma en sväng, visade upp hans nya åk, nämligen så att en stake titta ur tråget på hans andre bil ;) Sen var P och Teddy och iväg på lite fix, och jag la mig i ett bad och bara mådde gött ♥ Eller ja, jag försökte Midas sprang titt som tätt och norpade skum... Ja sant hunden har en liten fetich till badskum ;) haha, skumt :)
Nu är jag på jobbet, bara jag och S här, tyst å lugnt :) Uppdate later hejrååå !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0