Lycka

Ursäkta att jag inte uppdatera igår.. Jag var död -.- men full av lycka :´) Min underbara hund var underbar igår <3 Inte nog med att han höll kontakten felfritt han strunta i allt annat (hundar, pipleksaker, bollar, IPO träning) Han var så focuserad!! :) Och Nadine tyckte vi hade utvecklats massor (y) Fick massa tips i vår fortsättning, och jag måste lära mej arbeta med rösten istället för kroppen, det bli en utmaning. Antar att det kommer ifrån arbetet med hästarna. Jag är så TAGGAD att verkligen börja träna ordenligt nu! Träna för tävling! Så akta er alla där ute nu, för här kommer vi!
Fick punktering på väg till klubben också, men lyckades ta mej dit iaf. Vilken tur man har, när man har världens bästa sambo som kom och fixa allt <3 Jag behövde inte ens lyfta ett finger, utan medans jag fortsatte träna så byte han däck. Bortskämmd jag vet ;) Sen hem till värmen och hade mys! Älskar min familj <3
Idag blir det nog mer träning, måste ju prova tipsen jag fick :) Nu ska jag jobba vidare, men vi hörs senare, Hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0