Härlig träning

Ja imorses styrde jag bilen mot klubben. Midas och jag var super taggade för ett riktigt lydnadspass (y) Började med en lång go promenad i skogen! Solen verkligen värmde och äntligen slapp man all sörja! Minusgrader är guld.
Vi började med platsliggningen! 3 min klockrent :´D Nu ska vi bara lägga till lite mer störningar så ska detta sitta! Gud så vi har tragglat, men nu äntligen!! :D
Linförheten gick också bra, dock lite för ivrig ett och ett annat hopp emellanåt med fortfarande kontakt! Läggande under gång också prickfritt, snabb som tusan var han idag :) Mitt glada humör måste smittat av sig rejällt! :)
Och så var det paus... Gick ifrån bilen och tittade på anslagstavlan och annat och Midas låg helt knäpptyst. Ett bra tecken :) trött hund
Fortsatte med inkallning och apportering. Inkallningen 5 av 5, Apportering 1 av 5! Bralle fjant hund! Men i övrigt väldigt lyckat träningspass! Hallå han låg prickfritt hela platsliggningen :D
Nu jobbar jag såklart! och har enormt längtan till Peter <3 Bara ett x-antal timmar kvar sen så får jag va i hans famn igen <3 Ibland tror jag fortfarande inte att det är sant, Jag har lixom världens bästa man i mitt liv och kommer alltid ha :)
imorgon styr vi bilen mot KSS igen, Nu är det sista undersökningen innan ev. operation för honom. Kommer bli hela dagen där så kommer förmodligen ha svårt att blogga, om ni undrar varför det är tyst. Men alla ni får ha en bra kväll för det ska jag försöka ha. Over and out.



Kommentarer
Postat av: viki

Sv; Tack! Detsamma :)

Åh vad söt hund!!

2012-01-14 @ 19:59:46
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0