Gnäll och väldigt mycket tyck å tänk

Många som jag känner stora hugg i hjärtat när vi ser och vet att djur plågas och lever i misärer, det händer precis runt omkring oss, i vårat så kära oskadliga land. Men vi gör inget ordentligt åt det. Sedan jag såg animal rescue på animal planet har jag tänkt att så, så vill jag göra, jag vill hjälpa till jag vill tjäna alla dessa djur, jag vill göra deras röst hörd. Har sett att fantastiska människor har börjat driva en hjälp organsion längre upp i landet med ambulans och allt för å hjälpa, Men varför kan vi inte bli mer? Varför kan vi i sverige inte ha vårt eget animal rescue. Jag ska forska vidare i detta vad som krävs och sedan göra min röst hörd ut till er som också känner likadant som jag. Något måste göras, dax å sluta gnälla och ta tag i saken? Whos with me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0