Fullt ös

Sicken underbar promenad jag och klump tog oss efter jobbet igår :D Blev till och med glansig i pannan (y) Snacka om vårkänslor. Midas hade gör roligt, då varje vattenpöl skulle plaskas i, dock mindre kul för mig sen då det blev skurning av hemmet -.- ajaa vad gör man inte för sin hunn. Så var det dax för matlagning, å ja jävlar jag lyckades för första gången och få te det med dom stuvade makaronerna :9 Duktiga mej (y)
Åkte och postade packet sen (fått sålt mina träns) Och tog en promenix uppe i Råda, sa hej till Gittan och :)
Svängde också förbi Teddy och Fanny på vägen hem. Världens sötaste röda kisse hade dom skaffat sej :D Naw vill också ha en, men väntar tills jag flyttar ut på landet (y) Och på tal om landet, fasiken vad man saknar lugnet, naturen, friska luften nu när vädret är som det är. Men snart ska jag vara där igen, jag och min Klump tillsammans med världens bästa sambo <3 Ha en solig härlig dag alla ni Hejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0