Appar är bra å ha

Hej alla ni. Jag är mer död än levande efter denna intensiva vecka, från å inte haft något jobb till att ha enormt för mycket å göra, plus utbildningar och massa nytt. Ja känner mig som eller rättare sagt jag vill va en robot. Självklart är jag super glad att pengarna rullar in, men ibland får man sina form svackor! Idag har jag och Peter varit tillsammans i 7månader :) UNDERBART :) Vi har lagat en lyxig middag, och nu väntas det snart dessert också , precis vad jag behöver efter denna dag. Imorgon är det äntligen Fredag. Vi ska försöka hitta motivationen å träna på klubben, men inte lätt att motivera en hunn när ens egen inte finns, Nadine med packet är med å muntrar upp som tur är :) Jo just det, bloggar från Peters iphone nu:) han var så snäll och tog hem en app år mej så jag kan sitta i soffan medans :) eller var det så att han ville ha datorn för sig själv? ;) Keep rock forward i be back


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0