!! Trött !!

Snart, snart........... Ledigt!! Några ynka timmar kvar, sen har jag LEDIGT!! Om nu inte världen går under idag då, fast då har jag ju ledigt också och slipper jobba något mer över huvudtaget ! :) så det spelar ingen roll :) Åkte V70 till jobbet idag (y) byte bil med P, då schemat är smock fullt idag och inget får krångla! 945 har en tendens att alltid lacka ur när det är saker som bara måste göras :P så tack älskling <3 men han klagar nog inte så mycket när han känner hur räva kommer och det bara är och pumpa gas och leka hur lätt man vill :D hmmm, nu sakna jag den redan..... Men en dag utan lek överlever jag, nog? Vaccinera mini monster och stor monster idag direkt efter jobbet, sen fixa present till farmor och m.m ! Hare gott denna domedag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0