Träningen

På jobbet, shii fick jag, för att jag sa att jag kände mig utvilad, sitter och nickar här nu :] Men snart ledigt, räknar ner bara tre pass kvar! Jo träningen gick bra, men det som var upp plogat på planen var nu istäckt, så vi fick smyga omkring, men får se det som ett moment ur rallyn där allt ska gå väldigt sakta. Är annars nöjd över träningen. Hade  kanske velat ha han lite mer följsam, lätt att blicken försvann ut i skogen, kanske var en hemsk älg som jag inte kunde se men intressant för Midas, det var det. imorgon ska vi ut igen så hoppas älgen försvunnit :)
Tagit en långis idag också runt om stan, lyssnat på musik och haft det fridfullt ♥ Här får ni en film på token efter passet, heeej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0